O Gusti Leder Nasza historia - Nasza pasja

Zainspirowane podróżą – Stworzone dla świata


Gusti Leder narodziło się z pomysłu, który powstał podczas podróży. Nasz założyciel Christian Pietsch chciał nie tylko tworzyć piękne i praktyczne produkty, ale także wprowadzać pozytywne zmiany – dla ludzi, którzy wytwarzają nasze produkty, i dla środowiska, które należy do nas wszystkich.

Dziś reprezentujemy ręcznie wykonane torby skórzane i akcesoria, które są nie tylko ponadczasowo piękne, ale także zrównoważone. Nasze projekty łączą tradycję z nowoczesnością i opowiadają historie z całego świata.

Nasze wymagania: trwała jakość, przemyślane projekty i ścisła współpraca z naszymi producentami. Każdy produkt opowiada swoją własną historię i zachwyca wykwintnym wzornictwem, eleganckimi kolorami i wysoką funkcjonalnością. Z naszą pasją do skóry tworzymy produkty, które nigdy nie wychodzą z mody – dla ludzi, którzy cenią sobie wyjątkowość.

  • Nasza misja

    Twórz fascynujące i innowacyjne produkty skórzane, które sprawią, że będziesz wyglądać stylowo i zawsze na czasie."

  • Nasza wizja

    "Dążymy do tego, aby stać się wysoce produktywną i efektywną organizacją, promując uczciwość i przejrzystość w miejscu pracy."

Nasze cele

Znaczna część naszych przychodów pochodzi obecnie z produktów garbowanych przy użyciu chromu. Jesteśmy jednak świadomi, że ten sposób garbowania może mieć negatywny wpływ na środowisko. Dlatego postawiliśmy sobie za cel, aby w przyszłości pozyskiwać więcej skóry garbowanej w sposób naturalny i przyjazny dla środowiska. Ważne jest dla nas, aby przyczynić się do bardziej zrównoważonej przyszłości i skupić się na skórze garbowanej roślinnie, która jest bardziej oszczędna w zasoby i lepsza dla środowiska.

Naszym drugim ważnym celem jest zmniejszenie zależności od tradycyjnych strategii marketingu online i skupienie się na alternatywnych sposobach dotarcia do klientów. Zamiast tego dążymy do większej obecności w różnych centrach miast. Świetną możliwością wzmocnienia naszej obecności w różnych lokalizacjach jest otwieranie sklepów pop-up. Te tymczasowe sklepy pozwalają nam zwiększyć świadomość naszej marki i dotrzeć do coraz większej liczby klientów, którzy kochają skórę i czynią ją swoimi niezawodnymi towarzyszami. Poprzez większe zakorzenienie się w centrach miast chcemy tworzyć unikalne doświadczenia zakupowe i szeroko rozpowszechniać naszą filozofię zrównoważonej skóry.

Nasze wartości

  • Elastyczność

    Dostosowywanie się do zmian i szybkie reagowanie

  • Organizacja

    Zachowanie etycznego zachowania w miejscu pracy, punktualność i terminowe wypełnianie zobowiązań

  • Komunikacja

    Promowanie pracy zespołowej i współpracy poprzez jasną komunikację

  • Niezawodność

    Zachowanie integralności w naszym działaniu zawodowym

  • Ulepszanie

    Promowanie rozwoju zawodowego pracowników poprzez wymianę wiedzy i współpracę w miejscu pracy

Filozofia w praktyce

Gusti Leder oznacza przejrzystą produkcję i odpowiedzialne obchodzenie się z materiałami – zawsze w zgodzie z ludźmi i naturą.

Skóra - Używamy wyłącznie skóry od zwierząt, które są głównie hodowane na mięso i do hodowli. Skóry są produktem ubocznym, który przetwarzamy na wysokiej jakości artykuły skórzane, aby sensownie wykorzystać zasoby.

Przejrzystość - Zrównoważony rozwój, ochrona środowiska, ochrona zwierząt i uczciwe warunki pracy są dla nas kluczowymi wartościami. Aktywnie angażujemy się w etyczną i ekologiczną produkcję.

Odkryj nasze linie produktów

  • Gusti Leder Nature

    Nasza pierwsza marka to Gusti Leder Nature. Nasza kolekcja toreb w tej kategorii składa się głównie ze skóry koziej garbowanej roślinnie.

  • Gusti Leder Studio

    Druga linia produktów firmy to Gusti Leder Studio. Unikalne produkty składają się głównie ze skóry bawoła i bydła i są garbowane metodą chromową.

Gusti Leder – Online i na miejscu dla Ciebie

Nasze produkty są dostępne we wszystkich ważnych kanałach online i offline. Poprzez nasze platformy e-commerce oferujemy nasz asortyment bezpośrednio klientom końcowym w Europie, Wielkiej Brytanii, USA i wielu innych krajach na całym świecie.

Christian Pietsch


CEO, Gusti Leder

Założyłeś Gusti Leder około 14 lat temu. Z czego jesteś szczególnie dumny?

Jestem dumny z zespołu, ponieważ udało mu się zmierzyć z wieloma różnymi tematami i poprawić nasze produkty. I tak! To jest szczególnie ważne dla naszych klientów.

Bardzo często odwiedzasz Indie. Dlaczego to robisz?

Ponieważ ważne jest, aby samemu zobaczyć sytuację, zarówno u naszych producentów, jak i w naszym zespole, aby spotkać się osobiście.

Czy twoi producenci są w Indiach?

Tak, w Indiach, tak samo jak we Włoszech, a całkiem nowo mamy kilku producentów w Pakistanie.

Jak ważna jest dla ciebie zrównoważoność w Gusti?

Zrównoważoność jest dla mnie bardzo ważna. Ale to duże słowo. Myślę, że powinno się je rozłożyć na małe działania. Więc, co dokładnie zrobiłem w tym miesiącu, w tym kwartale, w tym roku, aby uczynić naszą firmę bardziej zrównoważoną? Nie chodzi tylko o to, czy jesteśmy oznaczeni jako zrównoważeni, czy nie. Bardziej chodzi o to, co zrobiliśmy w tym kwartale, aby uczynić to bardziej zrównoważonym.

Was ist deine Position zur Nachhaltigkeit und was hast du bisher bei Gusti umgesetzt?

Ich denke, Nachhaltigkeit ist ein großes Thema. Zum Beispiel finde ich, dass wir keinen Nachhaltigkeitsmanager haben sollten. Stattdessen sollte jeder Teamleiter darüber nachdenken, was er tun kann, um die Nachhaltigkeit zu verbessern. In jedem Bereich arbeiten wir gleichzeitig an vielen verschiedenen Dingen.

Kannst du mindestens eine Sache nennen?

Ich würde sagen, 60-70% unseres Umsatzes stammen derzeit von Artikeln, die mit Chrom gegerbt sind. Das schadet der Umwelt, und deshalb ist unser Ziel für Gusti, zukünftig chromfreies Leder zu haben. Obwohl wir bereits 40% vegetabil gegerbtes Leder haben, wollen wir 2024 komplett chromfrei sein

Was sind deine kurzfristigen Ziele für dieses Jahr?

Aktuell arbeiten wir auch an vielen kleinen Projekten. Zum Beispiel haben wir den Plastikanteil in unseren Artikeln reduziert und Plastiktüten komplett abgeschafft. Anstelle davon werden sie nun als Papiertüten verschickt. Aber dann haben wir erfahren, dass sogar Papier nicht nachhaltig ist. Also ist es am besten, sie als reines Leder ohne Verpackung zu erhalten. Jetzt versuchen wir, das mit unseren Vertriebskanälen abzustimmen.

Co chcesz osiągnąć w ciągu najbliższych kilku lat?

Chcę uczynić Gusti mniej zależnymi od marketingu online. Dla nas dla mnie bardzo nieprzyjazne jest płacenie Google lub Facebooka za reklamę, mimo że musimy to zrobić w tej chwili. Chciałbym być bardziej obecny w centrum miasta.

Czy szczególnie zabijasz zwierzęta na skórę, czy też są materiały, które są już używane na rynku? Czy masz te surowce?

Do naszego skóry nie zginęło żadne zwierzę. Nie specjalnie dla naszej skóry. Widać to po naszych cenach. Gdyby na przykład firma sprzedawała torebkę ze skóry krokodyla, takie torby kosztują 500-600 euro, ponieważ zwierzę zostało zabite dla swojej skóry. My natomiast wykorzystujemy odpady przemysłu mięsnego. Gdy otrzymujemy te odpady, pozwala nam to oferować przystępne i zrównoważone artykuły, ponieważ skóra, jako produkt uboczny przemysłu mięsnego, może być uważana za zrównoważoną.

Co osiągnięto do tej pory Gusti?

Powiedziałbym, że największym, jaki osiągnęliśmy, jest specjalizacja w niszy. Naprawdę zaczęliśmy przedmioty modowe, takie jak plecaki i znaleźliśmy naszą niszę. I jestem z tego bardzo dumny, że tak intensywnie dostaliśmy produkty rowerowe, czego myślę, że nigdy oficjalnie powiedziałem. Ale trzy lata temu miałem dość trudny czas i znalazłem motywację w rowerach. Odnieść sukces z naszymi przedmiotami rowerowymi, tak naprawdę, jeśli mnie zapytasz, jeden z naszych wielkich sukcesów.

Co najbardziej kochasz Gusti Leder ogólnie?

Myślę, że jest nie tylko jeden Gusti Leder. Ma różne aspekty. Wszyscy mamy nasze sklepy, w których nasi menedżerowie i członkowie zespołu pracują codziennie i starają się poprawić, majstrować i sprzedawać. Następnie istnieją inne części firmy, na przykład na stronie logistycznej, w której chodzi o ulepszanie procesów, abyśmy mogli szybciej wysłać nasze artykuły. Staramy się szybciej odpowiedzieć na nasze e -maile i naprawić jak najwięcej przedmiotów w innym obszarze.