Dostawa
Ile trwa wysyłka?
Ile trwa wysyłka?
Po otrzymaniu zamówienia zwykle wysyłamy je w ciągu 1-2 dni roboczych.
Dostawa za pośrednictwem firmy InPost zazwyczaj trwa od 2 do 7 dni roboczych.
Otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.
Z jakimi dostawcami usług wysyłkowych współpracuje Gusti Leder?
Z jakimi dostawcami usług wysyłkowych współpracuje Gusti Leder?
Na terenie Polski, dostarczamy nasze paczki za pośrednictwem przewoźnika InPost.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie kosztów wysyłki.
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki mailem z informacjami o śledzeniu przesyłki.
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony, co teraz?
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony, co teraz?
Proszę wysłać e-mail z numerem zamówienia i zdjęciami uszkodzenia na adres: info@gusti-leder.pl
Znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie tak szybko, jak to możliwe.
Zwrot
Jakie koszty ponoszę przy zwrocie artykułu?
Jakie koszty ponoszę przy zwrocie artykułu?
Twój zwrot jest bezpłatny, jeśli skorzystasz z naszej etykiety zwrotnej poprzez podany link. Nie otrzymujemy jednak zwrotu pierwotnych kosztów wysyłki.
Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK
Termin zwrotu wynosi 14 dni! Po jego upływie nie będzie już możliwe utworzenie etykiety zwrotnej! Zwrot po tym czasie nie będzie możliwy!
Jak mogę otrzymać etykietę zwrotną?
Jak mogę otrzymać etykietę zwrotną?
Chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia? Tutaj możesz zgłosić zwrot dla poszczególnych produktów w Twoim zamówieniu. Bardzo nam przykro, że chcesz zwrócić swojego ulubionego skórzanego produktu. Chętnie Ci pomożemy.
Nasz portal zwrotów dla Polski można znaleźć tutaj: KLIK
Proszę pamiętać, że artykuły z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie ma tu prawa do odstąpienia od umowy.
Jak mogę wymienić zamówiony artykuł?
Jak mogę wymienić zamówiony artykuł?
Niestety nie oferujemy wymiany. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań itp., można go oczywiście zwrócić. Po otrzymaniu zwrotu zwracamy kwotę zakupu. W międzyczasie można ponownie zamówić odpowiedni produkt. Dzięki temu nie ma czasu oczekiwania na przetworzenie zwrotu przez nas. Niestety nie jest możliwe rozliczanie kwot z różnych zamówień.
Czy mogę zwrócić artykuły z jednego zamówienia, które zostały dostarczone w kilku przesyłkach, w jednej paczce?
Czy mogę zwrócić artykuły z jednego zamówienia, które zostały dostarczone w kilku przesyłkach, w jednej paczce?
Oczywiście! W takim przypadku prosimy o wypełnienie wszystkich formularzy zwrotu odpowiadających danemu numerowi zamówienia i dołączenie ich do wspólnej paczki ze zwracanymi produktami.
Uwaga: Artykuły z grawerem nie podlegają zwrotowi, ponieważ w tym przypadku nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
Metody płatności
Jakie metody płatności oferuje Gusti?
Jakie metody płatności oferuje Gusti?
- PayPal
- Karta kredytowa (Mastercard, Visa, Amex)
- Google Pay
- Apple Pay
- Przelewy24
- BLIK
- Bon
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt?
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt?
Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku ewentualnych opóźnień prosimy o wyrozumiałość — dokładamy wszelkich starań, aby proces przebiegał jak najszybciej. Aby przyspieszyć zwrot, upewnij się, że formularz zwrotu został wypełniony poprawnie i kompletnie.
Zwrot pieniędzy następuje tą samą metodą płatności, którą wybrano podczas składania zamówienia.
Gdzie znajdę dane konta do uregulowania faktury?
Gdzie znajdę dane konta do uregulowania faktury?
Dane konta znajdziesz na swojej fakturze w załączniku do e-maila z potwierdzeniem wysyłki.
Proszę pamiętać, aby zawsze podać cel przelewu (przy przedpłacie) lub numer referencyjny (przy zakupie na fakturę) podczas dokonywania przelewu, aby Twoja płatność mogła zostać bezproblemowo przypisana.
Jak działa płatność na fakturę?
Jak działa płatność na fakturę?
Obsługę płatności za zakupy z opcją „Płatność na fakturę” realizuje Klarna Bank AB (publ) we współpracy z Gusti Leder GmbH. Fakturę otrzymasz razem ze swoim zamówieniem. Od daty wysyłki masz 14 dni na jej opłacenie. Uwaga: opcja zakupu na fakturę przez Klarna nie jest obecnie dostępna w Polsce.
Tak działa ta metoda płatności: Po dodaniu artykułów do koszyka i wprowadzeniu adresu, przechodzisz do następnego kroku procesu płatności. Wybierz „Zakup na fakturę” i zaakceptuj ogólne warunki handlowe. Jeśli ta metoda płatności nie jest dla Ciebie dostępna, może to mieć kilka przyczyn. Gdy dokonujesz zamówienia przez „Zakup na fakturę”, Klarna przeprowadza kontrolę tożsamości i zdolności kredytowej. Sprawdzane są trzy informacje: Twoje dotychczasowe zamówienia przez Klarna, koszty Twojego bieżącego zamówienia oraz informacje z biur informacji gospodarczej. Jeśli wyniki tej kontroli nie odpowiadają wewnętrznym standardom Klarna, nie możesz skorzystać z tej metody płatności. To, wraz z innymi czynnikami, może prowadzić do tego, że nie będziesz mógł zakończyć zamówienia.
Jeśli nie możesz skorzystać z tej metody płatności, zalecamy wybranie alternatywnej metody płatności. Jeśli masz pytania dotyczące płatności przez Klarna, skontaktuj się z obsługą klienta Klarna lub przeczytaj ich FAQ: Klarna FAQs
Reklamacje
Jak zareklamować wadliwy artykuł?
Jak zareklamować wadliwy artykuł?
Proszę zgłosić każdą reklamację do obsługi klienta i przesłać nam zdjęcia wady. Tam sprawa zostanie sprawdzona i zazwyczaj zaproponowana zostanie naprawa przez Gusti Leder. Koszty ponosi Gusti Leder. Jeśli zakup miał miejsce ponad 6 miesięcy temu lub jeśli wada wynika z niewłaściwego użytkowania produktu, może zostać naliczona opłata serwisowa.
Proszę pamiętać, że artykuły z outletu nie mogą być reklamowane. Dla artykułów z outletu nie oferujemy naprawy.
Zwrot reklamacji musi nastąpić w ciągu miesiąca.
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony. Co mam zrobić?
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony. Co mam zrobić?
Jeśli Twój produkt dotarł uszkodzony, prosimy o kontakt z nami. Jeżeli mimo wszystko chcesz zatrzymać artykuł, napisz do nas na adres info@gusti-leder.pl – wspólnie ustalimy odpowiedni rabat. Jeśli wolisz wymianę, oczywiście również ją zorganizujemy.
Jak mogę uzyskać część zamienną lub akcesoria do mojego produktu?
Jak mogę uzyskać część zamienną lub akcesoria do mojego produktu?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia oraz informację, którego produktu dotyczy zapytanie i jakiej części zamiennej lub akcesorium potrzebujesz. Po weryfikacji zamówienia wyślemy Ci odpowiedni element tak szybko, jak to możliwe.
Kupon
Jak mogę zrealizować mój kupon?
Jak mogę zrealizować mój kupon?
Wpisz kod vouchera w polu „Wpisz kod vouchera” podczas finalizacji zamówienia, aby aktywować zniżkę.
Pamiętaj, że vouchery można wykorzystać wyłącznie online – nie obowiązują w naszych sklepach stacjonarnych.
Każdy voucher jest ważny przez 3 lata od daty zakupu.
Mój rabat/kupon nie został odjęty, co mogę zrobić?
Mój rabat/kupon nie został odjęty, co mogę zrobić?
Twój kod kuponu możesz wpisać w polu „Wprowadź kod kuponu” podczas przechodzenia do kasy, aby go aktywować.
Jeśli to nie zadziałało, skontaktuj się z nami, podając dokładne informacje o komunikacie o błędzie na info@gusti-leder.pl.
Jak mogę rozpoznać, że kupon został zaakceptowany?
Jak mogę rozpoznać, że kupon został zaakceptowany?
Jeśli kupon został zaakceptowany, zobaczysz obniżoną kwotę w koszyku i w potwierdzeniu zamówienia.
Czy mogę zrealizować kupon po finalizacji zamówienia?
Czy mogę zrealizować kupon po finalizacji zamówienia?
Niestety, nie jest możliwe zrealizowanie kuponów po fakcie.
Czy poprawne wprowadzenie kodu rabatowego (np. wielkość liter) ma znaczenie?
Czy poprawne wprowadzenie kodu rabatowego (np. wielkość liter) ma znaczenie?
Tak! Wprowadź kod dokładnie tak, jak podano.
Unikaj możliwych pomyłek (cyfra 5 z wielką literą S; cyfra 0 z wielką literą O, wielka litera I z małą literą L).
Dane klienta
Jak mogę zmienić swoje dane?
Jak mogę zmienić swoje dane?
Możesz w każdej chwili edytować swoje dane w Koncie klienta
Jak mogę usunąć moje dane klienta?
Jak mogę usunąć moje dane klienta?
Proszę napisać do nas maila na adres info@gusti-leder.pl z podaniem powodu. Wówczas niezwłocznie usuniemy Twoje dane klienta.
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
W tym celu kliknij przycisk "Zapomniałem hasła". Otrzymasz wtedy e-mail, w którym będziesz mógł utworzyć nowe hasło.
Pielęgnacja skóry
Często zadawane pytania dotyczące pielęgnacji skóry
Co mogę zrobić z zapachem mojego artykułu skórzanego?
Co mogę zrobić z zapachem mojego artykułu skórzanego?
Przykro nam, że zauważyłeś nieprzyjemny zapach naszej torby. Wszystkie produkty Gusti Leder nature są garbowane w pełni roślinnie i barwione olejem. Charakterystyczny zapach jest naturalną cechą tego rodzaju skóry. Aby zmniejszyć zapach w dłuższej perspektywie, zalecamy regularne używanie produktu – zapach powinien zniknąć w ciągu około 14 dni. Jeśli chcesz złagodzić go na krótką metę, delikatnie nanieś na powierzchnię skóry tłuszcz na bazie wosku pszczelego.
Dodatkowo, przyjemnym rozwiązaniem na początek może być włożenie do wnętrza torby woreczka zapachowego lub lekkie użycie ulubionego perfumu. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: Uciążliwy zapach skóry
Obejrzyj także nasze wideo: Uciążliwy zapach skóry Uciążliwy zapach skóry
Jak mogę chronić moje produkty skórzane przed deszczem?
Jak mogę chronić moje produkty skórzane przed deszczem?
Deszcz zazwyczaj nie ma wpływu na wygląd ani jakość skóry. Produkty są ponownie olejowane przed dostawą. To najlepsza ochrona. Niemniej jednak odradzamy narażanie toreb i produktów skórzanych na niepotrzebną wilgoć.
Co mogę zrobić, aby pielęgnować moje produkty Gusti Leder nature?
Co mogę zrobić, aby pielęgnować moje produkty Gusti Leder nature?
Twoje produkty Gusti Leder nature można traktować woskiem pszczelim lub alternatywnie olejem słonecznikowym. Ważne jest, aby wszystkie tłuszcze były równomiernie i z rozwagą nakładane na skórę, a następnie dobrze wcierane. Zalecamy przetestowanie każdej pielęgnacji wcześniej na niewidocznym miejscu. Przez traktowanie tłuszczem skóra może ciemnieć.
https://www.youtube.com/watch?v=i5BYU0geI2M
Dlaczego produkt skórzany wygląda inaczej niż na zdjęciach produktowych (wygląd, kolor, forma)?
Dlaczego produkt skórzany wygląda inaczej niż na zdjęciach produktowych (wygląd, kolor, forma)?
Nasi producenci to różne, małe firmy rodzinne. Może to prowadzić do różnic w kolorze, formie, rozmieszczeniu nitów i podszewce. Są to produkty skórzane, które są unikalne i wykonane ręcznie. W opisie produktu dodatkowo zwracamy na to uwagę. Nasze artykuły są częściowo lekko różne kolorystycznie, ponieważ są tradycyjnie garbowane w sposób roślinny. Kiedy skóra jest barwiona, odbywa się to również w pełni roślinnie, za pomocą szafranu, maku i indygo. Następnie produkty są natłuszczane olejami roślinnymi. Zarówno przy garbowaniu, jak i barwieniu unika się chromu i podobnych toksycznych dodatków. Te tradycyjne, roślinne metody garbowania i barwienia nadają naszym artykułom unikalny i żywy vintage'owy charakter w kolorystyce i dotyku, co sprawia, że nigdy nie można osiągnąć dokładnego jednolitego koloru artykułów i każdy produkt wygląda (minimalnie) inaczej niż inny.
Co to za biała substancja na powierzchni mojego artykułu skórzanego?
Co to za biała substancja na powierzchni mojego artykułu skórzanego?
W rzadkich przypadkach na produktach Gusti Leder nature mogą pojawić się białe plamy. Nie jest to pleśń, lecz naturalny tłuszcz (ghee) stosowany przez producentów do pielęgnacji skóry. Powstają one, ponieważ skóra może się natłuszczać w wyniku procesu produkcji. Aby usunąć plamy, delikatnie podgrzej te miejsca, a następnie ostrożnie przetrzyj je mikrofibrą. Dzięki temu skóra lepiej wchłonie tłuszcz. Po takim zabiegu można nałożyć odpowiedni preparat pielęgnacyjny do skóry.
Dlaczego mój produkt ma dziury lub zadrapania?
Dlaczego mój produkt ma dziury lub zadrapania?
Skóra używana w produktach Gusti Leder nature pochodzi od zwierząt z wolnego wybiegu. Zwierzęta te mogą nabawić się drobnych zadrapań od krzewów lub otoczenia. Podczas garbowania i obróbki skóry mogą powstać również małe dziurki lub nierówności. Takie naturalne cechy skóry są akceptowalnymi oznakami jej autentyczności i nie są wadą produkcyjną. Nie mamy wpływu na wybór konkretnych egzemplarzy wysyłanych do klientów, dlatego zalecamy, aby nie dokonywać zwrotu z powodu tych drobnych niedoskonałości.