Dostawa
Kiedy zostanie dostarczony mój artykuł?
Kiedy zostanie dostarczony mój artykuł?
Po otrzymaniu zamówienia zwykle wysyłamy je w ciągu 1-2 dni roboczych.
Dostawa za pośrednictwem firmy InPost zazwyczaj trwa od 2 do 7 dni roboczych, a otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.
Z jakimi dostawcami usług wysyłkowych współpracuje Gusti Leder?
Z jakimi dostawcami usług wysyłkowych współpracuje Gusti Leder?
Dostarczamy nasze paczki UPS do Polski
.
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki mailem z informacjami o śledzeniu przesyłki.
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony, co teraz?
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony, co teraz?
Proszę wysłać e-mail z numerem zamówienia i zdjęciami uszkodzenia na adres: info@gusti-leder.pl
Znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie tak szybko, jak to możliwe.
Zwrot
Jakie koszty ponoszę przy zwrocie artykułu?
Jakie koszty ponoszę przy zwrocie artykułu?
Zwrot z Polski:
Przy korzystaniu z etykiety zwrotnej w naszym portalu zwrotów nie generowane są dodatkowe koszty. Prosimy o skorzystanie z tej oferty, ponieważ przy paczkach z własnym opłatami za przesyłkę nie jest możliwe uzyskanie zwrotu kosztów zwrotu.
Prosimy o skorzystanie z tej oferty, ponieważ nie możemy zwrócić kosztów zwrotu paczek, które zostały samodzielnie nadane.
Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK
Okres zwrotu wynosi 14 dni! Po tym terminie nie jest już możliwe utworzenie etykiety zwrotnej! Zwrot towaru nie będzie już możliwy! Klienci będą odpowiedzialni za pokrycie wszelkich kosztów wysyłki zwrotnej.
Jak otrzymam etykietę zwrotną?
Jak otrzymam etykietę zwrotną?
Chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia? Tutaj możesz zgłosić zwrot dla poszczególnych produktów w Twoim zamówieniu. Bardzo nam przykro, że chcesz zwrócić swojego ulubionego skórzanego produktu. Chętnie Ci pomożemy.
Nasz portal zwrotów dla Polski można znaleźć tutaj: KLIK
Proszę pamiętać, że artykuły z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie ma tu prawa do odstąpienia od umowy.
Jak mogę wymienić zamówiony artykuł?
Jak mogę wymienić zamówiony artykuł?
Niestety nie oferujemy wymiany. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań itp., można go oczywiście zwrócić. Po otrzymaniu zwrotu zwracamy kwotę zakupu. W międzyczasie można ponownie zamówić odpowiedni produkt. Dzięki temu nie ma czasu oczekiwania na przetworzenie zwrotu przez nas. Niestety nie jest możliwe rozliczanie kwot z różnych zamówień.
Czy mogę zwrócić artykuły z jednego zamówienia, które były podzielone na kilka dostaw, w jednej paczce?
Czy mogę zwrócić artykuły z jednego zamówienia, które były podzielone na kilka dostaw, w jednej paczce?
Bardzo chętnie. W takim przypadku proszę wypełnić wszystkie formularze zwrotne dla odpowiedniego numeru zamówienia i dołączyć je do zwrotu.
Proszę pamiętać, że artykuły z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie ma tu prawa do odstąpienia od umowy.
Metody płatności
Jakie metody płatności oferuje Gusti?
Jakie metody płatności oferuje Gusti?
- PayPal
- Karta kredytowa (Mastercard, Visa, Amex)
- Przelew/Przedpłata (dotyczy tylko krajów UE)
- Google Pay
- Apple Pay
- Bon
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za mój zwrot?
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za mój zwrot?
Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu zwrotu. Jeśli występują opóźnienia w poszczególnych przypadkach, w tym momencie prosimy o zrozumienie. Aby przyspieszyć ten proces, zawsze należy poprawnie i całkowicie określić swoje dane w certyfikatie zwrotu.
Zwrot odbywa się drogą płatności, którą wybrałeś podczas zamówienia.
Gdzie znajdę dane konta do uregulowania faktury?
Gdzie znajdę dane konta do uregulowania faktury?
Dane konta znajdziesz na swojej fakturze w załączniku do e-maila z potwierdzeniem wysyłki.
Proszę pamiętać, aby zawsze podać cel przelewu (przy przedpłacie) lub numer referencyjny (przy zakupie na fakturę) podczas dokonywania przelewu, aby Twoja płatność mogła zostać bezproblemowo przypisana.
Jak płacę na fakturę?
Jak płacę na fakturę?
Klarna Bank AB (publ) przejmuje dla Gusti Leder GmbH obsługę płatności przy wszystkich zakupach z opcją „Płatność na fakturę”. Fakturę otrzymasz razem z Twoimi artykułami. Od daty wysyłki Twojego zamówienia masz 14 dni na uregulowanie faktury. Zakup na fakturę przez Klarna jest dostępny w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Danii.
Tak działa ta metoda płatności: Po dodaniu artykułów do koszyka i wprowadzeniu adresu, przechodzisz do następnego kroku procesu płatności. Wybierz „Zakup na fakturę” i zaakceptuj ogólne warunki handlowe. Jeśli ta metoda płatności nie jest dla Ciebie dostępna, może to mieć kilka przyczyn. Gdy dokonujesz zamówienia przez „Zakup na fakturę”, Klarna przeprowadza kontrolę tożsamości i zdolności kredytowej. Sprawdzane są trzy informacje: Twoje dotychczasowe zamówienia przez Klarna, koszty Twojego bieżącego zamówienia oraz informacje z biur informacji gospodarczej. Jeśli wyniki tej kontroli nie odpowiadają wewnętrznym standardom Klarna, nie możesz skorzystać z tej metody płatności. To, wraz z innymi czynnikami, może prowadzić do tego, że nie będziesz mógł zakończyć zamówienia.
Jeśli nie możesz skorzystać z tej metody płatności, zalecamy wybranie alternatywnej metody płatności. Jeśli masz pytania dotyczące płatności przez Klarna, skontaktuj się z obsługą klienta Klarna lub przeczytaj ich FAQ: Klarna FAQs
Reklamacja
Jak zareklamować wadliwy artykuł?
Jak zareklamować wadliwy artykuł?
Proszę zgłosić każdą reklamację do obsługi klienta i przesłać nam zdjęcia wady. Tam sprawa zostanie sprawdzona i zazwyczaj zaproponowana zostanie naprawa przez Gusti Leder. Koszty ponosi Gusti Leder. Jeśli zakup miał miejsce ponad 6 miesięcy temu lub jeśli wada wynika z niewłaściwego użytkowania produktu, może zostać naliczona opłata serwisowa.
Proszę pamiętać, że artykuły z outletu nie mogą być reklamowane. Dla artykułów z outletu nie oferujemy naprawy.
Zwrot reklamacji musi nastąpić w ciągu miesiąca.
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony. Co teraz?
Mój artykuł został dostarczony uszkodzony. Co teraz?
Czy mimo to chcesz zatrzymać artykuł? W takim razie napisz do nas e-mail na info@gusti-leder.pl, abyśmy mogli uzgodnić z Tobą rabat. Jeśli nie, możemy dokonać wymiany.
Jak mogę uzyskać część zamienną lub akcesoria do mojego artykułu?
Jak mogę uzyskać część zamienną lub akcesoria do mojego artykułu?
Proszę skontaktować się z naszą obsługą klienta, podając numer zamówienia i informując nas, o jaki artykuł chodzi i jaką część zamienną ben potrzebujesz. Po dokładnym sprawdzeniu wyślemy Ci ją jak najszybciej.
Kupon
Jak mogę zrealizować mój kupon?
Jak mogę zrealizować mój kupon?
Twój kod kuponu możesz wpisać w polu „Wprowadź kod kuponu” podczas przechodzenia do kasy, aby go aktywować.
Mój rabat/kupon nie został odjęty, co mogę zrobić?
Mój rabat/kupon nie został odjęty, co mogę zrobić?
Twój kod kuponu możesz wpisać w polu „Wprowadź kod kuponu” podczas przechodzenia do kasy, aby go aktywować.
Jeśli to nie zadziałało, skontaktuj się z nami, podając dokładne informacje o komunikacie o błędzie na info@gusti-leder.pl.
Jak mogę rozpoznać, że kupon został zaakceptowany?
Jak mogę rozpoznać, że kupon został zaakceptowany?
Jeśli kupon został zaakceptowany, zobaczysz obniżoną kwotę w koszyku i w potwierdzeniu zamówienia.
Czy mogę zrealizować kupony po fakcie?
Czy mogę zrealizować kupony po fakcie?
Niestety, nie jest możliwe zrealizowanie kuponów po fakcie.
Czy poprawne wprowadzenie kodu rabatowego (np. wielkość liter) ma znaczenie?
Czy poprawne wprowadzenie kodu rabatowego (np. wielkość liter) ma znaczenie?
Tak! Wprowadź kod dokładnie tak, jak podano.
Unikaj możliwych pomyłek (cyfra 5 z wielką literą S; cyfra 0 z wielką literą O, wielka litera I z małą literą L).
Dane klienta
Jak mogę zmienić dane w moim koncie klienta?
Jak mogę zmienić dane w moim koncie klienta?
Możesz w każdej chwili usunąć swoje dane osobowe i adresy w koncie klienta.
Jak mogę usunąć moje dane klienta?
Jak mogę usunąć moje dane klienta?
Proszę napisać do nas maila na adres info@gusti-leder.pl z podaniem powodu. Wówczas niezwłocznie usuniemy Twoje dane klienta.
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
W tym celu kliknij przycisk "Zapomniałem hasła". Otrzymasz wtedy e-mail, w którym będziesz mógł utworzyć nowe hasło.
Pielęgnacja skóry
Często zadawane pytania dotyczące pielęgnacji skóry
Co mogę zrobić z zapachem mojego artykułu skórzanego?
Co mogę zrobić z zapachem mojego artykułu skórzanego?
Przykro nam, że zauważyłeś nieprzyjemny zapach naszej torby.
Wszystkie produkty Gusti Leder nature zostały garbowane w pełni roślinnie i barwione olejem. Zapach jest cechą charakterystyczną tego rodzaju garbowania.
Aby zmniejszyć zapach, długoterminowo pomaga regularne używanie produktów. Zapach powinien zniknąć w ciągu 14 dni. Krótkoterminowe zmniejszenie można osiągnąć, delikatnie nakładając na zewnątrz tłuszcz do skóry na bazie wosku pszczelego. We wszystkich artykułach przyjemnym rozwiązaniem może być na początku włożenie do środka woreczka zapachowego lub użycie zwykłego perfumu.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz również na naszej stronie internetowej pod adresem: Uciążliwy zapach skóry
Obejrzyj również nasze wideo na ten temat: Uciążliwy zapach skóry
Jak mogę chronić moje produkty skórzane przed deszczem?
Jak mogę chronić moje produkty skórzane przed deszczem?
Deszcz zazwyczaj nie ma wpływu na wygląd ani jakość skóry. Produkty są ponownie olejowane przed dostawą. To najlepsza ochrona. Niemniej jednak odradzamy narażanie toreb i produktów skórzanych na niepotrzebną wilgoć.
Co mogę zrobić, aby pielęgnować moje produkty Gusti Leder nature?
Co mogę zrobić, aby pielęgnować moje produkty Gusti Leder nature?
Twoje produkty Gusti Leder nature można traktować woskiem pszczelim lub alternatywnie olejem słonecznikowym. Ważne jest, aby wszystkie tłuszcze były równomiernie i z rozwagą nakładane na skórę, a następnie dobrze wcierane. Zalecamy przetestowanie każdej pielęgnacji wcześniej na niewidocznym miejscu. Przez traktowanie tłuszczem skóra może ciemnieć.
https://www.youtube.com/watch?v=i5BYU0geI2M
Dlaczego produkt skórzany wygląda inaczej niż na zdjęciach produktowych (wygląd, kolor, forma)?
Dlaczego produkt skórzany wygląda inaczej niż na zdjęciach produktowych (wygląd, kolor, forma)?
Nasi producenci to różne, małe firmy rodzinne. Może to prowadzić do różnic w kolorze, formie, rozmieszczeniu nitów i podszewce. Są to produkty skórzane, które są unikalne i wykonane ręcznie. W opisie produktu dodatkowo zwracamy na to uwagę. Nasze artykuły są częściowo lekko różne kolorystycznie, ponieważ są tradycyjnie garbowane w sposób roślinny. Kiedy skóra jest barwiona, odbywa się to również w pełni roślinnie, za pomocą szafranu, maku i indygo. Następnie produkty są natłuszczane olejami roślinnymi. Zarówno przy garbowaniu, jak i barwieniu unika się chromu i podobnych toksycznych dodatków. Te tradycyjne, roślinne metody garbowania i barwienia nadają naszym artykułom unikalny i żywy vintage'owy charakter w kolorystyce i dotyku, co sprawia, że nigdy nie można osiągnąć dokładnego jednolitego koloru artykułów i każdy produkt wygląda (minimalnie) inaczej niż inny.
Co to za biała substancja na powierzchni mojego artykułu skórzanego?
Co to za biała substancja na powierzchni mojego artykułu skórzanego?
W rzadkich przypadkach na produktach Gusti Leder nature mogą pojawić się białe plamy. Nie jest to pleśń, lecz tłuszcz (ghee), który jest używany przez producentów do pielęgnacji. Te plamy powstają, ponieważ skóra może się natłuszczać. Zalecamy delikatne podgrzanie tych miejsc, a następnie ostrożne wyczyszczenie ich mikrofibrą. Dzięki temu skóra lepiej wchłonie tłuszcz. Następnie można nałożyć odpowiedni dla skóry produkt pielęgnacyjny.
Mój produkt ma dziury/ zadrapania, dlaczego?
Mój produkt ma dziury/ zadrapania, dlaczego?
Skóra używana w produktach Gusti Leder nature pochodzi od zwierząt z wolnego wybiegu. Taki sposób hodowli może prowadzić do tego, że zwierzęta czasami nabawiają się zadrapań na skórze, spowodowanych przez krzewy lub podobne. Podczas garbowania może się zdarzyć, że w tych miejscach powstaną małe dziurki lub nierówności. Niezauważalne, mniejsze dziurki w skórze rozumiemy więc jako naturalną i akceptowalną wadę. Nie mamy wpływu na wybór artykułów, które są wybierane do wysyłki, ponieważ współpracujemy z zewnętrznymi dostawcami usług wysyłkowych. Dlatego odradzamy zwrot z powodu tej wady.