Nasza Historia

Gusti Leder została założona w 2009 roku przez Christiana Pietscha, który obecnie pełni funkcję dyrektora generalnego firmy. Z siedzibą w Niemczech Gusti Leder stała się zaufaną marką na całym świecie, oferując trwałą jakość i innowacyjne wzornictwo we wszystkich produktach.

Wszystko wielkie zaczyna się od małego początku. Podobnie było w naszym przypadku, gdy Christian Pietsch jako student wybrał się w podróż do Indii. Inspiracja lokalnymi producentami skóry wzbudziła w nim pomysł na Gusti Leder.

Nasze pierwsze produkty to różne skórzane torby i plecaki. Później jednak skoncentrowaliśmy się intensywnie na produktach rowerowych, które do dziś uznawane są za jeden z naszych wielkich sukcesów.

Od momentu naszego powstania staliśmy się światowym liderem. Gusti Leder jest symbolem ścisłej współpracy z producentami i indywidualnego podejścia do klientów.

Łącząc współczesność z stylem vintage, w Gusti Leder projektujemy wyroby skórzane, które nigdy nie wychodzą z mody. Jesteśmy liderem rynku w szerokim zakresie produktów, takich jak torby, plecaki, portfele, bransoletki, torby rowerowe i artykuły biurowe. Każdy produkt Gusti Leder wyróżnia się znakomitym designem, eleganckimi kolorami, pierwszorzędna jakością i wysoką funkcjonalnością.

Nasza Misja

"Tworzymy fascynujące i innowacyjne produkty skórzane, które sprawią, że będziesz wyglądać stylowo i zawsze będziesz na czasie."

Nasza Wizja

"Dążymy do tego, aby stać się wysoko wydajną i efektywną organizacją, promując sprawiedliwość i przejrzystość na miejscu pracy."

Nasze Cele

Znaczna część naszych obecnych przychodów pochodzi z produktów, które zostały wytworzone przy użyciu chromu do garbowania. Jesteśmy jednak świadomi, że tego rodzaju garbowanie może mieć negatywne skutki dla środowiska. Dlatego postawiliśmy sobie za cel coraz częstsze korzystanie z naturalnie i przyjaznie dla środowiska garbowanej skóry. Ważne jest dla nas, aby wnosić wkład w bardziej zrównoważoną przyszłość i zdecydowanie stawiać na roślinnie garbowaną skórę, która jest bardziej oszczędna dla zasobów i korzystniejsza dla środowiska.

Naszym drugim ważnym celem jest zmniejszenie naszej zależności od tradycyjnych strategii marketingu online i zwiększenie skupienia na alternatywnych formach dotarcia do klientów. Zamiast tego dążymy do tego, aby być bardziej obecni w różnych centrach miast. Doskonałym sposobem na wzmocnienie naszej obecności w różnych miejscach jest otwieranie sklepów tymczasowych (Pop-up-Stores). Te tymczasowe sklepy pozwalają nam podnieść świadomość marki i dotrzeć do coraz większej liczby klientów, którzy kochają skórę i uczynić ją ich niezawodnymi towarzyszami. Poprzez zwiększenie obecności w centrach miast chcemy tworzyć unikalne doświadczenia zakupowe i szerzyć naszą filozofię zrównoważonej skóry.

Nasze Wartości

Dostosowawczość

Dostosowywanie się do zmian i szybka reakcja na nie

Organizacja

Utrzymywanie etycznego zachowania w miejscu pracy, być punktualnymi i terminowe spełnianie zobowiązań

Komunikacja

Współpraca zespołu i współpraca poprzez klarowną komunikację

 Niezawodność

Wykazywanie integralności w naszym działaniu zawodowym

Doskonalenie

Wspieranie zawodowego rozwoju pracowników poprzez wymianę wiedzy i współpracę w miejscu pracy

Philosophia w praktyce

Gusti Leder przywiązuje ogromną wagę do transparentnej produkcji oraz zrównoważonego wykorzystywania materiałów, które są zgodne z ludźmi i naturą.

Skóra - Wykorzystywana przez nas skóra pochodzi wyłącznie od zwierząt, które są głównie hodowane na potrzeby produkcji mięsa i rozrodu. Skóry tych zwierząt są produktami ubocznymi, które w Gusti są przetwarzane na wysokiej jakości wyroby skórzane.

Transparentność - Zdecydowanie opowiadamy się za zrównoważonością, ekologią, ochroną zwierząt oraz prawami człowieka.

Odkryj nasze linie produktów

Gusti Leder Nature

Nasza pierwsza marka to Gusti Leder Nature. Nasza kolekcja toreb w tej kategorii głównie składa się z wegetabilnie garbowanej skóry koziej.

Gusti Leder Studio

Druga linia produktów w firmie to Gusti Leder Studio. Unikalne produkty w tej kategorii głównie składają się z skóry bawolej i wołowej, garbowanej metodą chromową.

Nasze kanały dystrybucji

Produkty Gusti Leder są dostępne we wszystkich głównych kanałach online i offline. Nasze platformy e-commerce oferują naszą gamę produktów bezpośrednio naszym klientom końcowym w krajach europejskich, Wielkiej Brytanii, USA i wielu innych krajach na całym świecie.

Możesz także odwiedzić nasze sklepy w Niemczech, Austrii i Holandii, aby odkryć naszą gamę produktów skórzanych. Oprócz zakupów możesz zajrzeć do naszego kącika DIY i tworzyć kreatywne projekty DIY z częściami skórzanymi. Tutaj możesz projektować piękne, ręcznie robione przedmioty, takie jak breloczki czy małe torby, według własnych preferencji.

Christian Pietsch, CEO Gusti Leder

Założyłeś Gusti Leder około 14 lat temu. Na co jesteś szczególnie dumny?

Jestem dumny z zespołu, ponieważ udało mu się skonfrontować z wieloma różnymi tematami i poprawić nasze produkty. I tak! To jest szczególnie ważne dla naszych klientów.

Często odwiedzasz Indie. Dlaczego to robisz?

Ponieważ ważne jest, aby samemu zorientować się w sytuacji, zarówno u naszych producentów, jak i w naszym zespole, aby osobiście się spotkać.

Czy twoi producenci są w Indiach?

Tak, w Indiach, tak samo jak we Włoszech, a także od niedawna mamy kilku producentów w Pakistanie.

Jak ważna jest dla ciebie zrównoważoność w Gusti?

Zrównoważoność jest dla mnie bardzo ważna. Ale to duże słowo. Myślę, że powinno się je rozłożyć na małe działania. Więc co dokładnie zrobiłem w tym miesiącu, tym kwartale, w tym roku, aby nasza firma stała się bardziej zrównoważona? Nie chodzi tylko o to, czy jesteśmy oznakowani jako zrównoważeni czy nie. Chodzi bardziej o to, co zrobiliśmy w tym kwartale, aby stać się bardziej zrównoważeni.

Jaka jest twoja pozycja w kwestii zrównoważoności i co do tej pory zostało zrealizowane w firmie Gusti?

Uważam, że zrównoważoność to ważny temat. Na przykład uważam, że nie powinniśmy mieć menedżera ds. zrównoważoności. Zamiast tego każdy lider zespołu powinien zastanowić się, co może zrobić, aby poprawić zrównoważoność. W każdej dziedzinie jednocześnie pracujemy nad wieloma różnymi rzeczami.

Czy możesz wymienić przynajmniej jedną rzecz?

Powiedziałbym, że obecnie 60-70% naszych dochodów pochodzi z artykułów, które są garbowane chromem. To szkodzi środowisku, dlatego naszym celem w przypadku Gusti jest posiadanie w przyszłości skór bezchromowych. Mimo że już mamy 40% skór garbowanych roślinnie, chcemy być całkowicie wolni od chromu do 2024 roku.

Jakie są twoje krótkoterminowe cele na ten rok?

Obecnie pracujemy nad wieloma małymi projektami. Na przykład zredukowaliśmy udział plastiku w naszych artykułach i całkowicie zrezygnowaliśmy z plastikowych torb. Zamiast tego są teraz wysyłane w papierowych torbach. Ale potem dowiedzieliśmy się, że nawet papier nie jest zrównoważony. Dlatego najlepiej jest otrzymać je jako czystą skórę bez opakowania. Teraz staramy się dostosować to do naszych kanałów dystrybucji.

Co chciałbyś osiągnąć w najbliższych latach?

Chciałbym, aby Gusti był mniej uzależniony od marketingu internetowego. Dla nas, dla mnie, płacenie Google'owi lub Facebookowi za reklamę jest bardzo niezgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, chociaż w chwili obecnej musimy to robić. Chcę być bardziej obecny w centrum miasta.

Czy specjalnie zabijacie zwierzęta dla waszej skóry, czy używacie materiałów, które już są na rynku? I czy macie te surowce?

Żadne zwierzę nie zostało zabite specjalnie dla naszej skóry. Nie specjalnie dla naszej skóry. Można to zobaczyć po naszych cenach. Na przykład, jeśli firma sprzedaje torebkę z krokodylowej skóry, takie torby kosztują 500-600 euro, ponieważ zwierzę zostało zabite ze względu na swoją skórę. My natomiast wykorzystujemy odpady z przemysłu mięsnego. Gdy otrzymujemy te odpady, pozwala nam to oferować przystępne cenowo i zrównoważone artykuły, ponieważ skóra jako produkt uboczny przemysłu mięsnego uważana jest za zrównoważoną.

Co zostało osiągnięte dotychczas w firmie Gusti?

Powiem, że największym osiągnięciem jest specjalizacja się w jednej dziedzinie. Rzeczywiście zaczynaliśmy od artykułów modowych, takich jak plecaki, i znaleźliśmy swoją niszę. I jestem naprawdę dumny z tego, że tak intensywnie zaangażowaliśmy się w produkty rowerowe, o czym, sądzę, nigdy oficjalnie nie powiedziałem. Ale trzy lata temu miałem dość trudny okres, a motywację znalazłem w rowerach. Teraz odniesienie sukcesu z naszymi artykułami rowerowymi to naprawdę, tak, jeśli mnie pytasz, jeden z naszych dużych sukcesów.

Co najbardziej kochasz w Gusti Leder ogólnie?

Uważam, że Gusti Leder to nie tylko jedna rzecz. Ma wiele aspektów. Mamy wszystkie nasze sklepy, w których nasi menedżerowie i członkowie zespołu pracują każdego dnia, dając z siebie wszystko, aby poprawiać, tworzyć i sprzedawać. Istnieją również inne obszary firmy, na przykład dział logistyki, gdzie chodzi o poprawę procesów, abyśmy mogli szybciej wysyłać nasze produkty. Staramy się odpowiadać na e-maile szybciej i w innym obszarze naprawiać jak najwięcej produktów.