Najczęściej zadawane pytania
Zwroty / Wymiana / Naprawa
Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Zakup można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 14 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy).
Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.
Czy mogę zwrócić wszystkie produkty z jednego zamówienia jedną przesyłką, nawet jeśli zostały dostarczone w kilku paczkach?
Tak. Prosimy wypełnić wszystkie odpowiednie formularze zwrotu i dołączyć je do paczki.
Należy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania zamówienia.
Jakie koszty ponoszą klienci przy zwrocie produktu?
Zwrot z Polski:
Przy korzystaniu z etykiety zwrotnej w naszym portalu zwrotów nie generowane są dodatkowe koszty. Prosimy o skorzystanie z tej oferty, ponieważ przy paczkach z własnym opłatami za przesyłkę nie jest możliwe uzyskanie zwrotu kosztów zwrotu.
Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK
Okres zwrotu wynosi 14 dni! Po tym terminie nie jest już możliwe utworzenie etykiety zwrotnej! Zwrot towaru nie będzie już możliwy! Klienci będą odpowiedzialni za pokrycie wszelkich kosztów wysyłki zwrotnej.
Gdzie mogę uzyskać etykietę zwrotną?
Chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów z Twojego zamówienia? Możesz zwrócić poszczególne przedmioty z Twojego zamówienia tutaj. Przykro nam, że chcesz zwrócić swoje produkty, ale chętnie Ci pomożemy.
Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK
Prosimy zauważyć, że produkty z grawerem nie mogą być zwracane, ponieważ nie są objęte naszą polityką anulowania.
Czy mogę wymienić przedmiot w moim zamówieniu?
Niestety, nie oferujemy wymiany towaru. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje produkty. Po otrzymaniu zwróconych produktów zwrócimy kwotę zakupu. W międzyczasie możesz zamówić nowe produkty, dzięki czemu nie musisz czekać, aż zwrócimy środki z Twojego zamówienia. Niestety nie możemy zrekompensować różnicy w cenie produktów.
Nasz portal zwrotów znajdziesz tutaj: KLIK
Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.
Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?
Należy skontaktować się z info@gusti-leder.pl i opisać problem, załączając zdjęcia, jeśli to możliwe.
W większości przypadków Gusti Leder zaproponuje naprawę i pokryje jej koszt w ciągu 6 miesięcy od daty pierwotnego zakupu. Jeśli zakup został dokonany ponad 6 miesięcy temu lub jeśli usterka wynika z niewłaściwego obchodzenia się z produktem, może zostać naliczona opłata serwisowa. Nie udzielamy gwarancji na zamki błyskawiczne.
Nie dokonujemy napraw przedmiotów w naszym magazynie w UE, ponieważ może to być kosztowne zarówno dla Ciebie, jak i dla nas ze względu na opłaty celne. Po zbadaniu uszkodzonego przedmiotu na podstawie zdjęć, zaoferujemy zniżkę lub lokalną naprawę. Decyzja ta jest podejmowana indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@gusti-leder.pl w celu uzyskania więcej szczegółów.