Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia specjalne / Personalizacja produktu

Produkt personalizowany

Produkty personalizowane

Czy mogę zamówić spersonalizowane torby i akcesoria od Gusti Leder?

Tak!!! Oferujemy grawerowanie na niektórych produktach.

Na stronie produktów, które mogą zostać wygrawerowane, opcja "Wprowadź swój spersonalizowany tekst" jest wyświetlana powyżej przycisku "Dodaj do koszyka".

Jeśli chcesz zamówić więcej niż 30 grawerowanych produktów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@gusti-leder.pl w celu uzyskania informacji na temat rabatu hurtowego.

Prosimy pamiętać, że nie oferujemy grawerowania logo ani obrazów. Grawerowanie nie może być zmienione po złożeniu zamówienia. Czcionka ozdobna nie wykonuje polskich znaków i zostanie zmieniona na inną, jeśli polskie znaki się pojawią.

1
Zwrot spersonalizowanego produktu

Czy mogę zwrócić wygrawerowany przedmiot, jeśli mi się nie podoba?

 Niestety nie, ponieważ przedmioty grawerowane są spersonalizowane według indywidualnych kryteriów.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de