Najczęściej zadawane pytania
Wysyłka i dostawa
Kiedy zostanie wysłane i dostarczone moje zamówienie?
Po otrzymaniu zamówienia zwykle wysyłamy je w ciągu 1-2 dni roboczych.
Dostawa za pośrednictwem firmy UPS zazwyczaj trwa od 2 do 7 dni roboczych, a otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.
Z jakimi dostawcami usług współpracuje Gusti Leder?
Oferujemy dwie metody wysyłki za pośrednictwem UPS.
Standardowa wysyłka UPS kosztuje (15,50 zł), a podczas realizacji zamówienia dostępna jest tańsza opcja wysyłki dla małych i lekkich paczek. Obie metody wysyłki zawierają numer śledzenia.
Więcej informacji na temat wysyłek znajdziesz na naszej stronie z kosztami wysyłki.
Gdzie mogę śledzić status dostawy mojego zamówienia?
Otrzymasz automatyczny e-mail potwierdzający, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane. E-mail ten będzie zawierał numer śledzenia, przewidywaną datę dostawy oraz link do śledzenia zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś tego e-maila, zalecamy sprawdzenie folderu spam lub niechcianych wiadomości.
Czy mogę wybrać dowolny adres dostawy?
Możesz podać swój adres zamieszkania lub też adres paczkomatu, sklepu z paczkami lub placówki pocztowej. Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres dostawy podczas składania zamówienia, ponieważ adres dostawy nie może być zmieniony po wysłaniu przesyłki.
Jeśli zauważysz błąd w adresie dostawy po wysłaniu przesyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.
Zauważ, że ponosisz odpowiedzialność za podanie prawidłowych danych dostawy podczas składania zamówienia. Jeśli otrzymamy nieprawidłowy adres dostawy i nie będziemy w stanie dostarczyć Twojego zamówienia, będziesz odpowiedzialny za złożenie nowego zamówienia i pokrycie dodatkowych kosztów.
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotarło?
Jeśli Twoje zamówienie nie dotrze w określonym przez nas terminie, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@gusti-leder.pl podając numer zamówienia.
Niestety, nieodebrane lub niedostarczone przedmioty nie mogą zostać ponownie wysłane i zostaną zwrócone (po odjęciu ewentualnych opłat manipulacyjnych). Nie obejmuje to przedmiotów grawerowanych, ponieważ są one spersonalizowane. W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta drogą mailową.